Uutiset

11.06.2012

Asiakastutkimuksen tuloksia

Prosys kehittää jatkuvasti omaa toimintaansa ja palveluitaan. Meillä on selkeä tavoite: palveluidemme on tuotettava asiakasyrityksille aitoa lisäarvoa ja vahvistettava näiden kilpailukykyä. Siksi keräämme systemaattisesti tietoa asiakkaidemme muuttuvista tarpeista ja kehitämme sen mukaan palveluitamme ja tapaamme toimia.

Keväällä 2012 suoritetun tutkimuksen mukaan yrityksen asiakastyytyväisyys on erinomaisella tasolla (4,4/5). Prosysin vahvuuksia ovat tutkimuksen mukaan luotettavuus, sekä budjetissa ja aikataulussa pysyminen, kokonaispalvelu ja teknologiaosaaminen.

Palaute oli edellisten vuosien tapaan erittäin positiivista, kiitos kaikille tutkimukseen osallistuneille asiakkaillemme! Olemme erityisen ylpeitä siitä, että työmme laadun koettiin nousseen edelleen edellisvuoteen verrattuna.

Tutkimuksen toteuttaa vuosittain evida Oy. Puhelinhaastatteluiden ja palautelomakkeiden avulla tutkimuksessa selvitetään asiakkaidemme arvioita Prosysin kokonaispalvelusta, teknologiaosaamisesta, innovatiivisuudesta, tehokkuudesta, luotettavuudesta, työn laadusta, asiakkaan liiketoiminnan ymmärtämisestä, asiakassuhteen jatkuvuudesta, asiakasyhteydenpidosta, projektinhallinnasta sekä henkilöstön koulutustasosta.

Lisätietoja: Mikko Pitkänen, puh. 09 - 420 9007

Uusimmat uutiset


28.09.2017

Prosys osallistuu SPS-messuille Nürnbergissä 28.-30.11.2017

28.-30.11.2017 järjestettävä SPS IPC Drives on Euroopan johtava automaatioteknologian ja teollisuusohjelmistojen messutapahtuma.


28.09.2017

OPC UA Workshop syksyllä 2017

Prosys järjestää OPC UA Workshop -tapahtuman 21.-23.11.2017.


28.09.2017

OPC Day Finland 2017

Prosys on taas vahvasti mukana järjestämässä jokavuotista OPC-teemapäivää 11.10.2017.


Lisää uutisia »