Uutiset

11.06.2012

Asiakastutkimuksen tuloksia

Prosys kehittää jatkuvasti omaa toimintaansa ja palveluitaan. Meillä on selkeä tavoite: palveluidemme on tuotettava asiakasyrityksille aitoa lisäarvoa ja vahvistettava näiden kilpailukykyä. Siksi keräämme systemaattisesti tietoa asiakkaidemme muuttuvista tarpeista ja kehitämme sen mukaan palveluitamme ja tapaamme toimia.

Keväällä 2012 suoritetun tutkimuksen mukaan yrityksen asiakastyytyväisyys on erinomaisella tasolla (4,4/5). Prosysin vahvuuksia ovat tutkimuksen mukaan luotettavuus, sekä budjetissa ja aikataulussa pysyminen, kokonaispalvelu ja teknologiaosaaminen.

Palaute oli edellisten vuosien tapaan erittäin positiivista, kiitos kaikille tutkimukseen osallistuneille asiakkaillemme! Olemme erityisen ylpeitä siitä, että työmme laadun koettiin nousseen edelleen edellisvuoteen verrattuna.

Tutkimuksen toteuttaa vuosittain evida Oy. Puhelinhaastatteluiden ja palautelomakkeiden avulla tutkimuksessa selvitetään asiakkaidemme arvioita Prosysin kokonaispalvelusta, teknologiaosaamisesta, innovatiivisuudesta, tehokkuudesta, luotettavuudesta, työn laadusta, asiakkaan liiketoiminnan ymmärtämisestä, asiakassuhteen jatkuvuudesta, asiakasyhteydenpidosta, projektinhallinnasta sekä henkilöstön koulutustasosta.

Lisätietoja: Mikko Pitkänen, puh. 09 - 420 9007

Uusimmat uutiset


08.02.2017

OPC Day Europe 2017

Prosys sponsoroi OPC Day Europe 2017 tapahtumaa. Tapahtuma järjestetään 30.-31.5. Kööpenhaminassa.


08.02.2017

Hannoverin teollisuusmessut 24.–28.4.2017

Tule tapaamaan asiantuntijoitamme Hannoverin teollisuusmessuille.


08.02.2017

OPC UA Workshop keväällä 2017

Prosys järjestää OPC UA Workshop -tapahtuman 28.-30.3.2017.


Lisää uutisia »